חפש במוביגיק

30.7.2016

מתחרים חדשים למקבוק אייר, כרטיסי גרפיקה חדשים ליוצרי תוכן ועוד קונסולה קלאסית בגרסה מוקטנת | סיכום שבועי #4


שיאומי הכריזה על מתחרה למקבוק אייר, ה-Mi Notebook Air, הוא דק יותר מהמקבוק ב-13% ומגיע עם כרטיס מסך GTX940MX, בנוסף ל-SSD בנפח 256GB ו-8GB של זיכרון. הוא צפוי לעלות 750 דולר.

גם לנובו הצטרפה לחגיגה עם מקביל משלהם למקבוק, ה-Air 13 Pro, עם מראה ומפרט דומה.

AMD הכריזה על סדרת כרטיסי הגרפיקה החדשה שלה שנועדה לעורכי וידאו ויוצרי תוכן VR ה-Radeon Pro WX, בנוסף לכרטיס מעניין המכיל בתוכו גם SSD. וכל הכרטיסים בצבע כחול (??).

יש גם מידע חדש לגבי ה-RX470 וה-RX460 שצפויים להגיע לשוק ב-4 וב-8 לאוגוסט בהתאמה. ה-RX470 צפוי להיות מהיר יותר ב-140% מה-R9 270.

Sega עוקבת אחרי נינטנדו ומשיקה גרסה מוקטנת משלה ל-sega genesis, היא תגיע עם 80 משחקים מותקנים מראש וחריץ SD להרחבה אבל לא תכלול חיבור HDMI.

Nvidia תשלם 30$ לכל מי שקנה כרטיס GTX970 בארה"ב עקב תביעה שהוגשה נגדה, מאחר והכרטיס שווק כבעל 4GB של זיכרון כאשר בפועל רק 3.5GB ניתנים לשימוש.

ווינדוס 10 חגג השבוע יום הולדת שנה! מייקרוסופט תפסיק לאפשר עדכונים בחינם ובמקום זה תבקש 120$ עבורם.

Verizon קנתה את Yahoo עבור 4.8 מיליארד דולר.

אמזון השיקה חנות חדשה למוצרים שמומנו ע"י מימון המונים ב-Kickstarter.

פרויקט המכונית האוטונומית של אפל, עליו דיברנו בשבוע שעבר, ככל הנראה יובל ע"י בוב מנספילד, סגן הנשיא הבכיר לטכנולוגיה באפל.

אם כבר מדברים על אפל, השבוע הם מכרו את האייפון המיליארד שלהם.

זה היה שבוע עמוס ומעניין בעולם הטכנולוגיה. רשמו לנו בתגובות, האם אתם מתרגשים לקראת ה-RX470? האם הגרסאות המחודשות לקונסולות הישנות מעלות בכם פרץ של נוסטלגיה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה