חפש במוביגיק

21.8.2016

מעבדי Zen כבר כאן! האמת היא שלא ממש אבל לפחות הביצועים שלהם וכרטיס גרפיקה חדש מ-Nvidia, טוב לא בדיוק... | סיכום שבועי #7

הפעם אנחנו באיחור של יום בלבד... (ולא שבוע):

AMD חשפה לראשונה ביצועים של מעבדי Zen (הדור החדש של מעבדים מ-AMD שכנראה נפגוש לראשונה ב-2017, אתם מוזמנים לקרוא עוד פה...) המעבד הראשון הוא SUMMIT RIDGE, המכיל 8 ליבות ו-16 ליבות וירטואליות (בדומה לטכנולוגית Hyper Threading של אינטל), המעבד השני הוא NAPLES, הוא בעל 32 ליבות ו-64 ליבות וירטואליות. AMD משווה את SUMMIT RIDGE ל-i7 6900K של אינטל וכאשר שניהם רצים במהירות 3GHz נראה כאילו המעבד של AMD חזק יותר (כמובן שחשוב לקחת בחשבון שהמידע הזה מגיע אלינו מ-AMD ונצטרך לחקות עד שהמעבדים יגיעו לשוק, בתחילת 2017, בשביל לבדוק אותו).

Nvidia כנראה מתכננת להשיק GTX1060 חדש, בניגוד לכרטיס הקודם הגרסה החדשה תכיל רק 3GB זיכרון, ו-1152 ליבות קודה (cuda cores) בהשוואה ל-1280. אישית, אני מקווה שהמחיר שלו יהיה דומה יותר לשל ה-RX470 ולא 480.

ה-Onion omega 2 הוא פרויקט קיקסטארטר חדש למחשב זעיר בגודל של מטבע, עם wifi מעבד במהירות 580MHz, חיבור USB2.0 ועוד. והוא עולה רק 5 דולרים!

אינטל הכריזה על קסדת המציאות המדומה שלה, שלא מצריכה חיבור למחשב. עדיין לא הוכרז מחיר אבל אינטל טוענת שהחומרה תגיע עד אמצע 2017.

מפתחים מ-MIT פיתחו טכנולוגיה חדשה לסוללות נטענות שהם טוענים שתכפיל את כמות האנרגיה שיכולה להיות מאוחסנת בנפח מסוים של סוללה. אז תתכוננו כי בקרוב לא תצטרכו להטעין את הלפטופ כל לילה!

משחק אינדי חדש בשם I Hope נמצא בפיתוח, ונועד לעזור לילדים חולי סרטן לעבור את התקופה הקשה, וכל הרווחים ממנו יתרמו למחקר סרטן. אז אל תאבדו אמונה באנושות עדיין.

ה-Open Beta ל-Battlefield 1 יפתח בסוף החודש.

זה היה שבוע מעניין בעולם הטכנולוגיה, כתבו לנו: האם אתם מתרגשים לקראת המעבדים החדשים של AMD? או לקראת Battlefield 1? האם התנסיתם עם מחשבים זעירים בעבר? ותישארו למאמר חביב על מה ניתן לעשות עם המחשב הישן שלכם (כאילו, ממשששש ישן!).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה